sarahsecret

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av sarahsecret - 24 februari 2010 18:23

Jaaa jag vet, är en rastlös själ och allt det där. Men hur eller hur så ÄR jag inte stadsmänniska och landet "here I come" *skrattar*.

Har sagt upp lght ikväll, så från och med den 1 mars är den uppsagd.  Känns som att det kommer bli tre låååååånga månader att vänta.. Men ska fixa lite i stugan och så innan dess och jag HOPPAS att denna lght försvinner fort så jag kan flytta innan dessa 3 månader...

 

Jizz kommer bli ÖVER lycklig    och kisse kommer nog tycka det är skönt att kunna vara ute i sommar!

Mee too!!

Av sarahsecret - 24 februari 2010 14:32

Ja kan ni tänka er, jag är lite glad igen. Kan se glädjen komma sipprandes i kroppen och det positiva väger över det negativa. Och det är tack vare;

 

  • Totte, för att du finns och stöttar, och tar hand om mig. Att du tog jizz dom här dagarna har betytt otroligt mycket. För både henne och mig! TACK!!
  • Ingela, du är nog den bästa vännen man kan ha. Ställer alltid upp och lyssnar, man får alltid en kram och du ger en alltid leeden och ett skäl till att skratta. En otrolig positiv energi. Tack för att du är min vän!!
  • Mina älskade djur, jag kan klaga ibland och det ÄR jobbigt ibland,spciellt med en krävande hund som jizza. Men utan henne och kisse skulle jag inte vilja leva tror jag. Dom ger mig så otroligt mycket och ett STORT skäl till att jag vill leva och ha ett bra liv.
  • Att jag äntligen kommer få komma ut till landet, till djur och människor som tar mig för mig. Förhoppningsvis få en ro i själen och hitta min/mina oaser där jag kan få min kraft...

Haha medans jag skrev om djuren kom en kurrandes kisse krypandes upp knäet på mig för att kela!

 

Några nytagna fina och mysiga bilder på kisse..

  •             
Av sarahsecret - 24 februari 2010 11:33

Äntligen kommer jag komma till landet igen. Det är helt enkelt så,jag är landetperson,ingen stadsperson. Jag tycker inte om att ha människor omkring mig,att bo i lght med mera. Jag vill ut på landet! Vara lite för mig själv och så.Det kommer att ske nu. Jag kommer äntligen att hyra en liten stuga hos ingela. Bara att få ha henne och hennes syster nära ger mig så mkt positivt! Sen att få vara nära djuren,skogen med mera. Helt underbart! Nu ska detaljer planerar,lght sägas upp med mera.

Av sarahsecret - 24 februari 2010 09:57

Jag börjar bli galen, har knappt sovit inatt alls. Massor i huvudet att tänka på, ont i höften och allmänt orolig. Jag kommer att gå under med det här :( ...Ska lägga mig igen och försöka få några tim sömn..

 

Tänkte skriva en massa men orkar inte,gör det sen tror jag och då kommer kanske lite bilder också.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards