sarahsecret

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av sarahsecret - 27 februari 2010 09:48

Igår vaknade jag för första gången på väldigt länge och hade en morgon, EN morgon där jag inte mindes att jag drömt något. Var trött men kände att jag kunde gå upp och möta världen. Tog en promenad med jizz och det kändes skönt. Tog mod till mig och ringde min handläggare på "soc" (heter ju inte så längre) och där förstördes denna bra morgon! Fick huvudvärk och all min kraft försvann. Ringde det jag var tvungen att ringa och sen vilade jag en stund.

  

Sen kändes det lite bättre och tog en promenad till, väntade på besked från handläggaren som aldrig kom! *muttrar*. Tog ett bad, pratade med pappa och ingela. Totte kom och vi åkte för att handla lite mat för en myskväll. V åt och så myste vi lite, tog en fika. Sen skulle jag få lite massage för min höft/ischias nerv är krånglig igen. Men då naturligtvis fick jag ont i magen och den pajjade självklart :( Det är liksom typ 3-4 gången på bara ett par veckor. Trodde det var stress och oron men efter kanske c 10-15 min så fick Totte också magkramper och ont. Så han åkte hem, var inget roligt slut på dagen och på vårat mys men men. Vi har ju hela livet på oss men de var tråkigt när dagen börjde med att jag mådde bra. Så det måste vara något av det vi åt som gjorde oss lite dåliga.

Pratade som sagt med pappa igår och han hade haft ett samtal med sin läkare. Det var goda nyheter som tur var, fick svar på hjärnrtg. Det fanns ingen tumör och allt såg jätte bra ut. Hans blodvärde såg bra ut nu också, han hade ju blodbrist ett tag men det var bra nu. OCh alla andra prover med. Ni kan inte ana hur skönt det kändes att få höra att det är inget fel förutom Ep:n som han får behandling för. Nu hoppas jag min pappa landar i detta och får tillbaka livsglädjen igen!

   Sovit otroligt dåligt inatt. Och magen lite orolig ff så ska nog göra som mina älskade djur, sova en stund för att hoppas på att magen mår bättre och att Totte känner sig bättre så vi kan åka till stugan och fixa ordning den :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards