sarahsecret

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Att det är så svårt!

Av sarahsecret - 17 maj 2010 20:28

Jag väntade på att min läkare skulle ringa i ca 1 tim mera innan jag insåg att nej han ringer inte! Blev jätte besviken för behövde verkligen prata med honom... Jag kollade för säkerhetskull på mailet att det tiden och datumet stämde,vilket det gjorde! Ja ja får helt enkelt klara det själv,att trappa ned och sluta med medicinen så som jag tycker verkar bra..Trappa ned lugnt och försiktig helt enkelt..

 

Denna dag känns som den aldrig tar slut! Huvudvärk och trött, somnade som en stock förut i ca 2 tim. Underbart skönt och jag behövde nog det men fan hela kvällen blir förstörd! Skulle gjort en massa saker här hemma ikväll men det får bli imorgon för sen på onsdag åker jag ju iväg igen! Vill också hinna träna så mkt jag bara kan innan jag åker iväg till Totte...Denna helg blir att vara hemma,alt att fixa i lght. Nästa helg ska jag ju tävla om inte stumpan kommit igång att löpa och alt fixa resten i lght då. Så det blir att vara hemma den helgen med då Totte äntligen ska sjösätta båten och åka ut med den! Men ska faktiskt bli skönt att vara hemma lite och få lite ordning på stugan kanske... Ligger fter hela iden med tvätt och allt sånt! Orkar aldrig plocka ordning för jag åker direkt när jag kommit hem nästan. Det är den enda nackdelen med att ha en pojkvän med nytt hus!

 

Tänkte skriva mina nackdelar och fördelar med medicinen....

 

Nackdelar;

 

- Blir så jäkla arg, för minsta lilla. Och nu menar jag inte bara sur utan ARG! Får hat känslor och skule nog kunna göra någon illa om den retade upp mig ordentligt.

 

- Gått upp mkt i vikt sen jag började med medicinen. Kg jag verkligen inte behövde eftersom jag redan var långt över gränsen innan!

 

- Grym trötthet, kan ligga utslagen i flera dagar. Gäspar hela tiden och får ingen glädje utav något för jag vill bara sova.

 

Fördelar;

 

-Somnar snabbt (men vaknar sen efter några tim och sover lika orolig som förrut)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards