sarahsecret

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av sarahsecret - 17 maj 2010 20:28

Jag väntade på att min läkare skulle ringa i ca 1 tim mera innan jag insåg att nej han ringer inte! Blev jätte besviken för behövde verkligen prata med honom... Jag kollade för säkerhetskull på mailet att det tiden och datumet stämde,vilket det gjorde! Ja ja får helt enkelt klara det själv,att trappa ned och sluta med medicinen så som jag tycker verkar bra..Trappa ned lugnt och försiktig helt enkelt..

 

Denna dag känns som den aldrig tar slut! Huvudvärk och trött, somnade som en stock förut i ca 2 tim. Underbart skönt och jag behövde nog det men fan hela kvällen blir förstörd! Skulle gjort en massa saker här hemma ikväll men det får bli imorgon för sen på onsdag åker jag ju iväg igen! Vill också hinna träna så mkt jag bara kan innan jag åker iväg till Totte...Denna helg blir att vara hemma,alt att fixa i lght. Nästa helg ska jag ju tävla om inte stumpan kommit igång att löpa och alt fixa resten i lght då. Så det blir att vara hemma den helgen med då Totte äntligen ska sjösätta båten och åka ut med den! Men ska faktiskt bli skönt att vara hemma lite och få lite ordning på stugan kanske... Ligger fter hela iden med tvätt och allt sånt! Orkar aldrig plocka ordning för jag åker direkt när jag kommit hem nästan. Det är den enda nackdelen med att ha en pojkvän med nytt hus!

 

Tänkte skriva mina nackdelar och fördelar med medicinen....

 

Nackdelar;

 

- Blir så jäkla arg, för minsta lilla. Och nu menar jag inte bara sur utan ARG! Får hat känslor och skule nog kunna göra någon illa om den retade upp mig ordentligt.

 

- Gått upp mkt i vikt sen jag började med medicinen. Kg jag verkligen inte behövde eftersom jag redan var långt över gränsen innan!

 

- Grym trötthet, kan ligga utslagen i flera dagar. Gäspar hela tiden och får ingen glädje utav något för jag vill bara sova.

 

Fördelar;

 

-Somnar snabbt (men vaknar sen efter några tim och sover lika orolig som förrut)


Av sarahsecret - 17 maj 2010 15:50

Sitter med en dundrande huvudvärk och en riktit  spänd nacke,vet inte vart jag fått det ifrån. Något utav dom!  Men där är dom!  Blir en lugn em och kväll för jag är sjukt trött.

 

Vakna ganska tidigt imorse men låg kvar till kvart i 9. För 9 började en kurs och jag skulle haft hand om en vän´s son som var sjuk och skulle legat i min säng och sovit men han ville hellre vara hemma hos pappa vilket jag kan förstå :). Jag och Lorna hade bestämt att vi skulle träna bredvid kursen. Jag som ska tävla snart *ler* har inte blivit kommenderad på iaf 1 år så kanske dags nu. Och se hur hon är i en linf. Det gick över förväntan och hon hade en helt ok postion faktiskt! Bara lite studs för hon väntade sig belöning hela tiden men efter vi kört lite och så blev det bättre. Hon var ju lite på kan man säga, att drekt komma ut på morgonen för att träna. Hon behöve rastas lite, springa av sig och sen träna!  Då blir det bäst resultat :)

  

Harriet och Bonanza väntar på deras tur

Jizz vilar lite

 Jizz säger; Nu kör vi, är redo, VÄDLIGT REDO matte!!


Lite roligt för nu har jag och Lorna TVÅ hemlisar *skrattar* ... Körde även inkallning, ställande,läggande, hopp och apport - allt med en liten engla bredvid som ville vara med. Det är Carro´s lilla dotter som tycker det är roligt att vara med och att prata *Skrattar*.


Vi fikade lite ihop med kursen och skoja fick syn på jizz och blev överlycklig! Jizz försöker på bästa sätt att säga att hon inte uppskattar att bli upphånglad men Skoja skiter fullständigt i det ;)

  


Har väntat på att min läkare skulle ringa mellan 13-13.30 men inte ringde han!! :(... Men men kanske ringer någon annan dag.  Men istllet ringde samordnaren på jobbet och jag fick 3 tim mitt på dagen på onsdag också. Härligt att komma igång lite igen. Torsdag och fredag blir spännande dagar, 6.45 -16 båda dagarna ;)Tror ni jag kommer vara trött fredag?? Jag tror det men ska ladda om inför helgen då det händer lite spnnande saker och så ska vi börja fixa ur lght och städa den!

 

Idag fick jag äntligen iväg ansökan till ek,bistånd. Nu fattas det bara att dom börjar krångla som attans också men hoppas inte det. Nu när jag fått tim hoppas jag på att bara behöva dom en eller två mån till och sen kunna klara mig helt utan dom!!

Näe nu ska jag fixa lite här inne, ser ut som attans!    

 

Kisse vill ha mat!!

  Katten som är en hund,tror hon iaf!

Såhär sitter jizz och stirrar in i köket, följer mig med blicken och väntar på att hon ska se mig på morgonen! ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards