sarahsecret

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Gråtit ur mig lite....

Av sarahsecret - 16 maj 2010 17:41

Så får jag körde ut från gården när jag lämnade kisse så började tårarna spruta,så larvig man är med sina djur eg!! Totte titta på mig och frågade en sista gång "ska du inte ta med henne då??"... Men jag kände att inte denna gången iaf, vet att jag ska dit på onsdag kväll för jag börjar kvart i 7 på torsdag morgon, så det är knappt 3 dagar jag ska vara ifrån kisse denna gång! Men sa till totte att om jag får panik så åker jag hämtar henne, iaf så tar jag med henne hem nästa gång!


Men kisse verkligen bara äger hos Totte, klår upp Sotis ;) lägger sig mitt på golvet helt utsträckt och bara njuter av livet! Ligger som en drottning i hennes lite mindre kattmöbel och bara tittar ut över köket och vardagsrummet *ler* . Hon ligger i sängen hela nätterna,den enda av djuren som får det, antingen vid fötterna, eller snarare PÅ fötterna så vi inte ska röra oss eller mellan oss! Hon är en så speciell katt så ni anar inte :) Nu när vi varit i huset (flyttat in i stora huset) så har hon valt Totte före mig och det är det som gör att jag vlje att lämna henne där!


Men iaf tårarna spruta men tror inte det bara var för kisse´s skulle. Har hänt så otroligt mkt dom sista veckorna åt alla håll och kanter som liksom inte riktigt gått in, Har gått och spänt mig med mera.. Så idag sprack det och jag kunde inte hålla alla känslor inom mig..


Nu ska jag gå genom all post och fixa allt som måste postas med mera till imorgon!

 
 
Ingela

Ingela

16 maj 2010 20:11

Men Sara. Ta med henne om du blir så ledsen. Du vet hur detopåverkar ditt mående om du inte mår bra! Hon älskar dig också, och trivs hemma hos dig ovkså Titta på koren så ser du hur hon njuter av det!!! Jag tror du behöver henne och hon har det tipp topp bra hos dig!
Varma kramar

http://www.ostanvindens.se

 
Sarah

Sarah

16 maj 2010 20:31

Jaa det blir nog att hon följer med hem nästa gång!!!! KRam

http://sarahsecret.bloggplatsen.se

 
Ingela

Ingela

16 maj 2010 22:59

Ja det är bra för dig! Hon kan väl stanna ngn gång men jag tror du behöver henne för din skull! Kramen

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards