sarahsecret

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Kanju bjuda på några bilder med...

Av sarahsecret - 22 maj 2010 18:14

Jag och jizza i linf!

  

Stina metall apport och hopp apport...

 

Viska metall apport och avslut i apport dirregering (heter det så?)

    

Kingen ska till rutan... Och fin kontakt!

    

En tollare jag blev helt förälskad i!!

  

Fina berner sennen Mette!

Jizz tittar på dom som tävlar..

 

Skoja och Nike

   Min vackra Jizza som är totalt alldeles helt BÄST!!  

 
 
Ingen bild

Ingela

22 maj 2010 20:19

Grattis til en fin debut!!! Ni var så bra!! Kramen

 
Ingen bild

Lorna

24 maj 2010 12:06

Du ska vara stolt gumman!! Ni va såå duktiga! Nu kör vi på Fredag igen ;)) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards