sarahsecret

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Funderingar!

Av sarahsecret - 16 maj 2010 14:56

Jag läste genom det jag skrivit om igår kväll, mina oro och mian funderingar och såg att en vän tog åt sig väldigt illa. Vilkét inte var meningen för jag skrev så fort så det såg ut som ett enda och en del försvunnit! Blir så när jag skriver fort och sen inte lser genom.


Ingela,det första var om du vet vad. Att jag blir orolig med mera men nu löser det sig ju :) Och nej absolut inte arg bara väldigt  undrande!!

Det andra var om kisse, Totte pratat länge om att kisse ska stanna kvar här och jag vägrat!! Men nu ser jag ju hur mkt hon trivs här och så. Så hon får vara kvar idag vilket gör mig lite ont samtidigt som jag vet att det är det bästa! Det var DET som handlade om att jag inte visste in eller ut medans han visste hur han ville och skulle gjort medans jag har svårt att lämna henne! Men nu får det blir så för hon väljer att gå till totte istället för mig och hon är drottningen av Holma!!  ;)


  

 
 
Stina

Stina

16 maj 2010 16:53

Trevligt att ses, ta hand om dig och se till att du mår bra =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

 
Ingela

Ingela

16 maj 2010 20:09

Kramen

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards