sarahsecret

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av sarahsecret - 16 maj 2010 17:41

Så får jag körde ut från gården när jag lämnade kisse så började tårarna spruta,så larvig man är med sina djur eg!! Totte titta på mig och frågade en sista gång "ska du inte ta med henne då??"... Men jag kände att inte denna gången iaf, vet att jag ska dit på onsdag kväll för jag börjar kvart i 7 på torsdag morgon, så det är knappt 3 dagar jag ska vara ifrån kisse denna gång! Men sa till totte att om jag får panik så åker jag hämtar henne, iaf så tar jag med henne hem nästa gång!


Men kisse verkligen bara äger hos Totte, klår upp Sotis ;) lägger sig mitt på golvet helt utsträckt och bara njuter av livet! Ligger som en drottning i hennes lite mindre kattmöbel och bara tittar ut över köket och vardagsrummet *ler* . Hon ligger i sängen hela nätterna,den enda av djuren som får det, antingen vid fötterna, eller snarare PÅ fötterna så vi inte ska röra oss eller mellan oss! Hon är en så speciell katt så ni anar inte :) Nu när vi varit i huset (flyttat in i stora huset) så har hon valt Totte före mig och det är det som gör att jag vlje att lämna henne där!


Men iaf tårarna spruta men tror inte det bara var för kisse´s skulle. Har hänt så otroligt mkt dom sista veckorna åt alla håll och kanter som liksom inte riktigt gått in, Har gått och spänt mig med mera.. Så idag sprack det och jag kunde inte hålla alla känslor inom mig..


Nu ska jag gå genom all post och fixa allt som måste postas med mera till imorgon!

Av sarahsecret - 16 maj 2010 14:56

Jag läste genom det jag skrivit om igår kväll, mina oro och mian funderingar och såg att en vän tog åt sig väldigt illa. Vilkét inte var meningen för jag skrev så fort så det såg ut som ett enda och en del försvunnit! Blir så när jag skriver fort och sen inte lser genom.


Ingela,det första var om du vet vad. Att jag blir orolig med mera men nu löser det sig ju :) Och nej absolut inte arg bara väldigt  undrande!!

Det andra var om kisse, Totte pratat länge om att kisse ska stanna kvar här och jag vägrat!! Men nu ser jag ju hur mkt hon trivs här och så. Så hon får vara kvar idag vilket gör mig lite ont samtidigt som jag vet att det är det bästa! Det var DET som handlade om att jag inte visste in eller ut medans han visste hur han ville och skulle gjort medans jag har svårt att lämna henne! Men nu får det blir så för hon väljer att gå till totte istället för mig och hon är drottningen av Holma!!  ;)


  

Av sarahsecret - 16 maj 2010 09:54

Idag skickar Totte hem mig ;). Näevars jag ville åka hem idag och pyssla med mitt lite. Hundträning och goda vänner. Saknat! Haft fullt upp här samtidigt som jag är skit trött så knappt hunnit med min älskade hund! Ett litet kort tränings pass har hon fått. *slå sig själv på fingrarna*

Min älskade stumpa när jag bakar...

Både Jizz och sotis :)


Igår var Totte´s syster med man och ena barn här för att kolla in huset och ta en fika :) Det var jätte trevligt, rå konversation men hjärtlig och många skratt!!


Jag har dock av någon anledning varit hel knas denna helg. Igår var jag nog vaken kanske 4 tim på hela dagen,sovit ganska ok inatt (skriver om natten mera sen) och sen helt utmattad idag igen. Mina armar orkar knappt röra sig, kroppen känns som bly!

Totte r lite för dumsnäll sådär ibland, han tycker att behöver jag sova ska jag sova.... Och det r jätte bra att han är stöttande och så men det blir att jag BARA sover då. Men kan ju förstå honom att han inte vill dra upp mig när jag blir arg som ett bi och mina elaka kommentarer bara ramlar ur munnen fast jag inte menar det eller vill det!!!  Har nu iaf trappat ned medicinen till 3/4 delar istället för en hel tablett. Ska göra det i någon vecka till och sen ska jag dra ner till en halv tablett.

 

Igår kväll hade jag en dålig kväll, jag är enormt nervös och lite halv panik över att jag inte får svar på en viktig sak. Det gör att min ångest och oro ökar och stackars Totte vet inte vad han ska göra. Eller snarare han vet vad HAN skulle göra men han förstår att jag inte vill eller kan göra på det viset. Jag hoppas det ordnar upp sig så jag slipper gå såhär för annars vet jag varken ut eller inte på något sätt alls :(

Men till slut så somnade jag helt slut av alla mina tankar,funderingar och frågor jag hade (har) i hjärnan....

  

Kisse sover på stolen under bordet, mys sa hon!

Ovido - Quiz & Flashcards