sarahsecret

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Utmattad....

Av sarahsecret - 16 maj 2010 09:54

Idag skickar Totte hem mig ;). Näevars jag ville åka hem idag och pyssla med mitt lite. Hundträning och goda vänner. Saknat! Haft fullt upp här samtidigt som jag är skit trött så knappt hunnit med min älskade hund! Ett litet kort tränings pass har hon fått. *slå sig själv på fingrarna*

Min älskade stumpa när jag bakar...

Både Jizz och sotis :)


Igår var Totte´s syster med man och ena barn här för att kolla in huset och ta en fika :) Det var jätte trevligt, rå konversation men hjärtlig och många skratt!!


Jag har dock av någon anledning varit hel knas denna helg. Igår var jag nog vaken kanske 4 tim på hela dagen,sovit ganska ok inatt (skriver om natten mera sen) och sen helt utmattad idag igen. Mina armar orkar knappt röra sig, kroppen känns som bly!

Totte r lite för dumsnäll sådär ibland, han tycker att behöver jag sova ska jag sova.... Och det r jätte bra att han är stöttande och så men det blir att jag BARA sover då. Men kan ju förstå honom att han inte vill dra upp mig när jag blir arg som ett bi och mina elaka kommentarer bara ramlar ur munnen fast jag inte menar det eller vill det!!!  Har nu iaf trappat ned medicinen till 3/4 delar istället för en hel tablett. Ska göra det i någon vecka till och sen ska jag dra ner till en halv tablett.

 

Igår kväll hade jag en dålig kväll, jag är enormt nervös och lite halv panik över att jag inte får svar på en viktig sak. Det gör att min ångest och oro ökar och stackars Totte vet inte vad han ska göra. Eller snarare han vet vad HAN skulle göra men han förstår att jag inte vill eller kan göra på det viset. Jag hoppas det ordnar upp sig så jag slipper gå såhär för annars vet jag varken ut eller inte på något sätt alls :(

Men till slut så somnade jag helt slut av alla mina tankar,funderingar och frågor jag hade (har) i hjärnan....

  

Kisse sover på stolen under bordet, mys sa hon!

 
 
Ingela

Ingela

16 maj 2010 12:39

Förstår det är mig han och du är arga på. Han kan dra ngt gammalt över sig!

http://www.ostanvindens.se

 
Sarah

Sarah

16 maj 2010 14:55

Ingela nej, vissa funderingarna var över det... Men även om kisse, hon ska vara kvar här och det var inget lätt beslut men lätt för honom!! Du vet hur svårt jag har med mina djur!!!

http://sarahsecret.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards