sarahsecret

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Att stå mellan människor...

Av sarahsecret - 18 maj 2010 13:52

Det brukar jag alltid lyckas med, att få stå mitt mellan två eller flera mnniskor JAG tycker om. Är alltid lika jobbigt för jag vet aldrig vad jag ska säga eller göra med mera. Det är ju inte alltid så att människorna som jag tycker om, tycker om varandra. Tyvärr är det väl ganska ofta så.. Jag blir så jäkla splittrad och jag avskyr den känslan. Är ju redan splittrad i det mesta och sen när det händer saker som gör att människorna jag tycker om har olika åsikter oc det inte går ihop så sitter man mellan och blir ÄNNU mera splittrad. Jag tycker inte om det!! :(

 


Är ff väldigt besviken på att läkaren faktiskt inte ringde igår men det gjorde mig mera säker på att sen gå till en annan läkare . Jag har lite annat jag vill prata med en läkare om,tnkte först göra det med denna läkare men skippar det då han tydligen inte bryr sig. Jag vill ha hjälp med att gå ned i vikt, jag klarar det inte sjävl,så illa är det och då ska jag fråga om läkaren kan skriva ut bantningspiller typ. För min kropp klarar snart inte denna vikt, har ont överallt och orkar fan inget. Det är inget liv jag vill leva! Spec inte om jag vill ha barn!


Det är som jag,ingela,carro och även Lorna pratat om,att försöka banta och gå neri vikt medans man mår som man gör r helt omöjligt. Att förändra dåliga vanor är svårt redan när man mår bra.. Men det är ett måste helt enkelt, men jag tänkte göra det när medicinen är ur min kropp och jag mår relativt bra. Tror att jobba kan göra saker och ting till bättre vanor som att planera mina mat tider, portioner med mera. Att försöka skippa läsk till vatten mest, te och kaffe. Utan socker! Även sötsaker,att faktiskt bara ha en mys lördag eller fredag.


Ser fram emot att jobba dessa dagar,kan bli spännande att gå upp tidigt men ska ändå bli roligt. Räkna ihop tim jag kommer få ihop och det blir 33,25 tim, inte mkt men bra ändå. Hoppas p att få lite mera tider innan månaden är slut för då kan jag nog slippa soc nästa månad!! Då blir det denna lön, nästan 4000kr för lght, bara dom 4000kr räcker ju till hyra :)

Jizza har stenkoll på Engla som kastar gräs!      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards