sarahsecret

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av sarahsecret - 14 maj 2010 19:14

Oj oj vad trött jag är idag! Är ju inte van att gå upp tidigt så blir lite som en zombie på kvällen men vad gör det. Trodde aldrig jag skulle hitta en arbetsplats som var bättre eller iaf likadan som dalgården, med personalen. Som var förr ska jag tilläga för vet ju inte hur dom har det nu. Men förr, så kunde jag gå dit när jag mådde som värst bara föra dom underbara arbetskamraterna jag hade och dom fick mig att le! Gudvad jag kan sakna dom ibland, spec natt tjejerna faktiskt,det var ju dom jag jobba med sist. Vilka härliga människor!

  

Men iaf, tror jag insett att avd jag är på är ganska lik... Personalen verkar jätte goa, visst har dom säkert sina gnissel men vilka ha inte det, men har blivit så väl bemött så jag går på ett lyckorus! Vilka mnniskor, öppna och verkligen fått mig att känna mig vlkommen och en i gänget. Och dom gamla,så mysiga och vilka goda skratt dom ger, inte på deras bekostnad utan MED dom, vad dom kan skämta *ler* ... Trots min trötthet idag så har dagen gått med ett leende på läpparna. HÄR kommer jag att trivas!

Pratat med samordnaren idag med, jag fått lite nya tider, hoppas på fler så jag kommer igång och in i det. Ska börja att köra in mig på denna avd först men sen ska jag kunna gå i hela huset och jag bad även om att få gå natt om det skulle behövas vik där något.


När jag kom hem var Totte nästan färdig med maten, jag har blivit jätte bortskämd! Sen vila i någon tim då huvudet sprängde och jag var trött. Nu ska vi bara mysa och ha det bra! Skriver mera imorgon, då blir det att jobba med nestor pch trna lite med stumpan!!   

Ovido - Quiz & Flashcards