sarahsecret

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av sarahsecret - 12 maj 2010 10:33

Idag börjar mina intro dagar på Wijka och det ska bli så roligt, är inte ens nervös! Det är väl första gången i mitt liv. Visst det är säkert annorlunda med rutiner med mera, ny personal men det här är ett jobb jag KAN!!! Om man nu som svensk få säga så *ler* ... Är helt redo inför det här. Ska dock bli spännande att se hur jag är halv 6 på morgonen när jag ska börja kl 7.... Denna medicin gör mig ju så jävla groggy! Jag har beslutat mig för att sluta med medicinen,för om jag ska jobba kan jag inte äta den helt enkelt och jag mår ju inte bra av den! Läkaren ringer på måndag för att diskutera detta.

 

Lite muffins innan dom ska in i ugnen...


Tyvärr i och med att jag nu fick detta jobb och jag ska ha intro dessa dagar så behövde jag svika en vän. Skulle hjälpt henne med en sak som jag lova när jag inte hade ett jobb med mera. Men nu fick jag detta och jag vill verkligen ha detta jobb så jag slipper soc och jag får göra något vettigt! Förlåt!!! Men jag måste ibland tänka på mig och göra det som är bäst för mig vilket jag tror att detta är. Men det är inget roligt och jag mår skit över det... Men kan inte göra något åt det tyvärr.....


   

Den nya pärlan i familjen! Eftersom jag fått jobb måste jag kunna ta mig dit utan att vara beroende av Totte så han köpte in en begagnad menbra och fin liten Toyota Starlett som ska vara min bil till jobbet :) Jizz blev överlycklig över att få en bil igen också! ;)     

Ovido - Quiz & Flashcards