sarahsecret

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av sarahsecret - 10 maj 2010 15:00

Var på intervju idag och  det slutade lyckligt, på onsdag börjar min introduktiion på Wijka gårdens demens avd. Jag tycker om att jobba med dementa, kan vara väldigt tungt psykiskt ja men fan vad kul det kan vara också! En utmaning ibland. Men jag tycker det är kul!! Det här är något jag KAN och är VAN vid,det kan ju inte bli fel då. Eller hur??!! Ska försöka ha den inställningen! På fredag får jag nog veta mera hur jag ska jobba och sådär.. DEt blir inte jätte mkt, inget schema så vad jag fatta som utan det var några turer dom inte hade klarar ut och så blir jag en ringa in vikarie. Passar mig utmärkt just nu!


Sitter och försöker få ihop alla papper till ansökan för att få pengar, inte alltid lätt... Men hoppas dom inte krånglar nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards