sarahsecret

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Träning och sol!

Av sarahsecret - 17 maj 2010 15:50

Sitter med en dundrande huvudvärk och en riktit  spänd nacke,vet inte vart jag fått det ifrån. Något utav dom!  Men där är dom!  Blir en lugn em och kväll för jag är sjukt trött.

 

Vakna ganska tidigt imorse men låg kvar till kvart i 9. För 9 började en kurs och jag skulle haft hand om en vän´s son som var sjuk och skulle legat i min säng och sovit men han ville hellre vara hemma hos pappa vilket jag kan förstå :). Jag och Lorna hade bestämt att vi skulle träna bredvid kursen. Jag som ska tävla snart *ler* har inte blivit kommenderad på iaf 1 år så kanske dags nu. Och se hur hon är i en linf. Det gick över förväntan och hon hade en helt ok postion faktiskt! Bara lite studs för hon väntade sig belöning hela tiden men efter vi kört lite och så blev det bättre. Hon var ju lite på kan man säga, att drekt komma ut på morgonen för att träna. Hon behöve rastas lite, springa av sig och sen träna!  Då blir det bäst resultat :)

  

Harriet och Bonanza väntar på deras tur

Jizz vilar lite

 Jizz säger; Nu kör vi, är redo, VÄDLIGT REDO matte!!


Lite roligt för nu har jag och Lorna TVÅ hemlisar *skrattar* ... Körde även inkallning, ställande,läggande, hopp och apport - allt med en liten engla bredvid som ville vara med. Det är Carro´s lilla dotter som tycker det är roligt att vara med och att prata *Skrattar*.


Vi fikade lite ihop med kursen och skoja fick syn på jizz och blev överlycklig! Jizz försöker på bästa sätt att säga att hon inte uppskattar att bli upphånglad men Skoja skiter fullständigt i det ;)

  


Har väntat på att min läkare skulle ringa mellan 13-13.30 men inte ringde han!! :(... Men men kanske ringer någon annan dag.  Men istllet ringde samordnaren på jobbet och jag fick 3 tim mitt på dagen på onsdag också. Härligt att komma igång lite igen. Torsdag och fredag blir spännande dagar, 6.45 -16 båda dagarna ;)Tror ni jag kommer vara trött fredag?? Jag tror det men ska ladda om inför helgen då det händer lite spnnande saker och så ska vi börja fixa ur lght och städa den!

 

Idag fick jag äntligen iväg ansökan till ek,bistånd. Nu fattas det bara att dom börjar krångla som attans också men hoppas inte det. Nu när jag fått tim hoppas jag på att bara behöva dom en eller två mån till och sen kunna klara mig helt utan dom!!

Näe nu ska jag fixa lite här inne, ser ut som attans!    

 

Kisse vill ha mat!!

  Katten som är en hund,tror hon iaf!

Såhär sitter jizz och stirrar in i köket, följer mig med blicken och väntar på att hon ska se mig på morgonen! ;)  

 
 
Stina

Stina

17 maj 2010 17:13

Hoppas huvudvärken ger med sig snart !!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards