sarahsecret

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Lååååång vecka och längre blir det...

Av sarahsecret - 21 maj 2010 21:08

Oj vet inte vart jag ska börja... VArit en lång men trevlig vecka. Jobbat onsdag,torsdag och fredag så idag är jag gaska slut måste jag säga. Onsdag var en kort tur mellan 13-16, mitt första riktiga pass. Lite lagom på 3 tim *skrattar* .. Men det gick bra,det var jag och en annan vikarie för den ord personal skulle ha något möte.


  

Såhär ser det ut när Jizz hlsar på hos Totte´s pappa!


I torsdag så började kvart i 7 så ni kan ju ana hur bra jag mådde på morgonen. Gick upp kvar i 6,totte låg kvar i sängen vilket jag tyckte var elakt!! ;) Stressad,trött och irriterad åkte jag iväg till jobbet. Kldde om och tog rapport,gick in till avd och kände mig allmänt förvirrad och en känsla av "vad fan gör jag här eg"... Men jobbade med en härlig arb kamrat som fick mig att känna att jag hörde hemma. Vad viktigt det är med bra arbetskamrater!


Jizz och Kisse sover ihop!


Gick till kvar i 4,runt 12 var ganska trött och jäkligt fumlig!!  Tur att det "bara" ;) var mat som skulle delas ut *skrattar*. Men nr jag fått i mig lite mat och kaffe så var jag på G igen!

Åkte hem och bled SÅ bortskämd, mat på bordet och ett varmt skönt fotbad,sen massage för mina onda fötter,äppelpaj och Mikael  Persbrandt ( det du stina;)), vi köpte första säsongen av oskyldigt dömd och jag är helt frälst. JA är ju redan lite halv kär i persbrandt men tyckte faktiskt verkligen att serien är bra!


Min älskade kisse under täcken :)


Började även kvart i 7 imorse och det var riktigt RIKTIGT jobbigt imorse. Enorm huvudvärk och denna trötthet, Totte gick faktiskt upp idag och gjorde frukost. Var nästan som att han fick hjälpa mig med "höger fot fram, vänster fot fram", "äta, tugga", haha så illa var det imorse!  Efter lite kaffe så blev det bättre, runt 9-10 tyckte min kära arb kamrat och svägerska att jag såg mänsklig ut igen ;) Det borde faktiskt vara olagligt att börja så tidigt!!


Lilla älsklingen...


Jag slutade kl 12 på den avd och så hade jag en tim lunch innan jag skulle gå 13-16 på en annan av som jag aldrig varit på men det gick bra.  Var jätte lugnt.

Åkte hem till Totte och även idag stod middagen på bordet. Helt underbart!! Vi satt och pratade en bra stund innan jag insåg att jag behövde hoppa in i en dusch och packa för att åka hem till stugan!


Tränade en lite sväng med jizz, gick relativt bra. Imorgon går det som det går, är ju skit nervös men det blir nog bra! Har ju tränat där många gånger och sådär!


Ligger just nu i sängen så ska släcka ner och sova tänkte jag,helt slut efter dessa dagar!!!!    

 
 
Stina

Stina

22 maj 2010 06:50

Trots allt så har det ju gått skitbra och du är omtyckt av både personal och boende, inte illa pinkat efter bara några dagar !!

Mat, fotmassage och Persbrandt .... det är riktigt romantik det du ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

22 maj 2010 18:33

Tack stina,det värmer faktiskt mycket för jag trivs verkligen hos er!

Haha visst är det!! :)

http://sarahsecret.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards