sarahsecret

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av sarahsecret - 26 februari 2010 10:17

Vaknade ur trött MEN jag kunde inte komma ihåg att jag drömt, eller hade en olustig känsla och utmattning av den anledningen. Dock måste jag ha gråtit för mina ögon var super svullna och ömma så helt ok har jag nog inte sovit och jag vaknat några gånger MEN jag känner mig inte så utmattad och trött som när jag har dom här starka jobbiga drömmarna på natten. Tack!!


Dock försvann min glädje så fort jag fick tag i min handläggare på soc, krångel, krångel, ännu mera krångel. Snacka om att läsa paragrafer och förringa människan. Hon sa att hon förstod mitt mående MEN jag måste göra allt för att få hjälp till ekonomiskt bistånd och kämpa... Men HALLÅ!! *grr*.. Hon begärde att jag skulle ringa runt till ALLA vårdcentralet för att få en tid direkt och ett läkarintyg på att jag är sjuk..  Jag ringde min vårdcentral och sa att jag kunde gå till vilken läkare som helts bara jag fick en tid fort. Hon kollade genom läkare fram tills den 22 mars då jag har en tid och det fanns INGEN ledig tid. Det enda rådet var att ringa varje vardagsmorgon direkt kl 8 för att få en jourtid. Jag tror ju personligen att det är så med alla vårdcentraler men antagligen måste jag sitta och ringa runt och fråga. Det tar ju ingen kraft ifrån mig alls *ironisk*...

 

Hade tänkt att städa idag för inte gjort det på över en vecka tror jag och det behövs men all energi jag hade bara försvann, blåste bort på en minut. Fan också!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards