sarahsecret

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av sarahsecret - 25 februari 2010 20:50

  


Jag tror att man kan sammanfatta denna dag som en bra dag, var länge sen jag kunde säga det. Det enda som gör mig orolig att jag inte hört något om jag får pengar annars har jag inte varit direkt nere, inte haft någon direkt ångest och varit ute en del. Vilket varit SÅ skönt!


Jag och jizz började dagen med att gå en promenad,vi hade tänkt gå en 40-45 min kanske men det slutade med att vi var ute i 1 1/2 tim då vi träffade Sya och Bobbo i början av promenaden. Vi slog följe och hade ett ett väldigt bra och skönt samtal. Vi har haft våra duster jag och Sya men det har gjort att vi kan vara väldigt ärliga mot varandra och säga saker rakt ut vilket vi båd lär oss otroligt mycket utav!


Är orolig för pappa, dock kanske inte pga av fysisk sjukdom egentligen men han är deppad och trött. Tappat livsglädjen på någt vis. Jag hoppas allt lägger sig och han kan känna lugn och ro. Då tror jag han kan komma tillbaka igen men nu mår han inte bra och är väldigt orolig för Ep:n. Han ska prata med neurokirurgen imorgon så då får han väl reda på alla prover och på rtg imorgon med så ringer imorgon em och ska föreslå en promenad så kan han och jag prata lite också.

Annars i helgen blir det nog lite fix med stugan, städa ur den ordentligt och så se om jag kan flytta in lite saker och så. Vi får se hur långt vi kommer och hur det blir. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards