sarahsecret

Alla inlägg den 2 april 2010

Av sarahsecret - 2 april 2010 13:50

Det går lite i slow motion här idag. Försökt få igång min stationära så jag kan fixa ordning med hemsidan men av någon  anledning fungerar inte det mobila bredbandet på den. Bara sådär! *muttrar* ... Så jag gav upp för annars kommer jag kasta den ut genom något fönster snart!!


Plockat ordning lite och dammsugit iaf. Det var päls överallt. Fattar inte hur en hund kan fälla så mkt. Jag har borstat henne med men det tar liksom aldrig slut så gav upp det med.


Har ätit en sån där färdig rätt, köttbullar och mos. Det var ganska gott. Var inte direkt hungrig utan behövde ha något i mig bara... Funderar på att lägga mig en stund och läsa, är så seg idag. Vill inget...


Näe jag gör nog det, lägger mig en stund!

Av sarahsecret - 2 april 2010 11:04

...efter en jobbig lång natt med otroligt mycket drömmar. Ibland drömmer jag så mkt och konstigt att det känns så verkligt och sant. Det är liksom så "hårda" drömmar..  Jag är totalt slut när jag vaknar vilket jag var idag, ögonen öppnas knappt och jag  vill bara sova mera. Men något i kroppen gör ju så att jag ska vakna. Jag var i drömmarnas värld och vaknade sakta men säkert i den verkliga världen och insåg att Totte och jag är inte vi längre. Det högg till i hjärtat. Men bara att försöka se framåt, jag måste det för annars går jag under..Det värsta är bara att jag plus alla andra verkligen trodde att totte var DEN för mig men så var det tydligen inte.  Bara att bryta ihop och sen sakta men säkert komma upp igen....  Det kommer komma någon i min väg som är rätt för mig, tjej eller kille,spelar ingen roll men någon finns där ute för mig också. Jag hoppas det iaf! Eller så är jag menad att leva själv med mina älskade djur!!  Det är väl inte så illa det heller eg... Har mina underbara vänner också..

 

Får se vad som händer idag, jag känner mig totalt slut i både huvud och kropp... Men jag tänkte inte sitta och deppa helt enkelt... Så länge jag orkar och kan kämpa för att må bra tänker jag göra det nu! DEt är här ska inte få förstöra allt *intalar mig själv* ...Ska nog ta och städa här uppe idag, min fällande hund tappar lite päls *suckar*... Sen kanske promenad?? Träning?? Vi får se lite. Ska iaf åka in till norrk för att hämta ut min medicin då den är slut och jag måste ha den, annars lär jag bli knäpp!

Ovido - Quiz & Flashcards