sarahsecret

Alla inlägg den 11 april 2010

Av sarahsecret - 11 april 2010 19:52

Efter jag krattat och tagit bort löv på tomten samt ätit tekakor med stekt ägg på så sa det bara PANG i min kropp och huvudet. Det känns som bly, är så grymt trött att det är otäckt.... :(... Kl är snart 20.00 och jag ska nu lägga mig och sova för att komma upp imorgon bitti och gå upp till gården för att kolla till fåren och ge dom mat. Som just nu känns omöjligt men med lite sömn så blir det nog bra!



Av sarahsecret - 11 april 2010 15:30

Jag är otroligt labil just nu, ena sekunden glad och i andra sekunden fly förannad. För ingenting egentligen och ni kan bara ana vad det tar mina krafter och på mina nära i min närhet! Ibland bara bubblar det i mig och ur mig!


Iaf Totte kom igår och vi pratade och fikade, blev en massa babbel. Skönt att verkligen kunna sitta och prata! Sen vilade vi en stund, efter det tog jag en dusch och så åkte vi in till Söring för att handla lite till middag. Det blev pomme, fläsk karre och en kall sås med baguett till. Jätte mums! Sen kollade vi på Forrest Gump och mös i soffan, att ligga i den mans knä man älskar med armarna om en är het underbart   


Efter filmen var vi trötta så vi la oss och jag som vanligt sover uselt trots medicinen. Jag tycker det den här medicinen funkar plus att hela jag är kaos på den och det är fan i mig inte värt det! Men iaf imorse var jag SÅ trött så Totte åkte faktiskt hem så jag fick sova lite mera. Han tyckte det skulle vara lite tråkigt att sitta och glo på mig när jag sov och det kan jag väl hålla med om *ler* ..Sov i ett par tim och så har jag krattat och tagit bort allt löv! Tvättar lite och så ska jag städa här uppe lite, sen packa inför resan till Oslo.

Ovido - Quiz & Flashcards