sarahsecret

Alla inlägg den 12 april 2010

Av sarahsecret - 12 april 2010 13:59

Jaaa det är jag nog nu, har packat (tror inte jag glömt något), städat så jag slipper göra det när jag kommer hem. Nu ska bara Totte hämta hem djuren och få med sig deras saker och jag ska till mamma för att sova där så åker vi till tågstationen därifrån imorgon! ska bli såååå skönt och roligt detta!!!


Kommer antagligen inte kolla in någonstans på nätet från oslo så jag säger, Ha en kanon bra vecka och helg!!!

Av sarahsecret - 12 april 2010 10:22

Det började ju att vid 4 tiden blev jag så extremt jobbigt trött, orkade inte göra något. Inte ens flytta mig från soffan till sängen. Det kndes liksom som bly i hela kroppen!  Men konstigt nog när jag la mig vid ca 20 så kunde jag inte somna, låg bara och vred och vände på mig. Trots att det brann av trötthet under ögonlocken. Sen började jag få ont i i magen IGEN ;(... Jag undrar verkligen vart mitt immunsystem tagit vgen och varför kroppen reagerar som den gr just nu. Jag menar kan inte äta något med laktos i, magen krånglar på alla sätt och vis och denna jäkla trötthet!!! Jag börjar bli riktig trött på det.. Jag undrar om ven det kan bero på mdicin. Jag skyller ALLT den här jäkla medicinen för hela inre jag är ett kaos på olika sätt!

 

Skulle tagit hand om fåren imorse och gett dom mat men när kl var typ halv 5 på morgon och jag knappt sovit en stund och fått springa på toa så sms jag ingela att jag inte orkade men guuud vilken ångest jag fick för det!!! Jag vill ju hjälpa så mkt jag bara kan!! Vill inte att det blir krisigt för dom liksom men bara kände att det funkar inte!

 

Sov lite på morgonkvisten fm. Men vid nio hnde det saker här, ingela har kurs så sov en liten stund till men ljuset gjorde så jag inte unde somna om trots tröttheten! Så druckit lite te och gett djuren mat. Ska väl försöka packa inför oslo,ska bli så roligt!! Mina systerbarn vet knappt vem jag är. Simone vet vem tante Sarah är men inte så mkt mera. Didrik har nog bara sett mig typ 2-3 gånger. Det gör mig jätte ledsen så ska bli så kul att få en massa tid med dom och lära känna dom på ett helt annat sätt!

Ovido - Quiz & Flashcards