sarahsecret

Alla inlägg den 24 april 2010

Av sarahsecret - 24 april 2010 09:20

Om denna blogg blir oläslig beror det på att det hackar när mn skriver på Totte´s datorn.Kom på mig själv med att jag inte skrivit blogg på ty en vecka snart. Skäpning!! Jag är ju hos Ttte nu, åkte dit efter Oslo, skön! blivit lite bortskäd som alltid ;). Ftt massage vilket var väldigt behövligt! Tisd och ons togvi debara lugnt och mös n massa. Totte gjorde liter små jobb, vihar varitinne ihuset oc drömt os brt! Nuär det inte långt kvr!! Lite småfix som går fort och sltbesitningen se får vi börj flytt in! Då böjar vi med det viktigast, SNGEN!!! För då kan man sova i huset iaf!!I tors såbörjde jag jbba lite påbåten, den ska skrapas och målas på botten, så den kan sjösättas snart! Igår var jag hos resurssamordnaen på VC för tt samtal,hon varjätte bra! Senhos läkarn, sjuksriven två veckort till,sen sk massa människor ha ett möte om mig för att bestämmavad som ska hända i framtiden! Efter det åt vi en sallad, åkte till stga för att hmta lit sake och betala elen, senåkte vi fö att handl, hämta ut paket och till sist hälsa på Totte´spappa som var p ett strålandehumör!! Sen hem,vi båda var rätt trötta. Packa invaror, ge djure mat och laga middag till oss själva. Vi satt och prataen lång stund, sen gav jag totte en välförtjänt massage! Idag ska jag klippa ner sotis och borsta henne, äen klippa klor! Se iall jag hinner med Jzz också. Sen kommer äv en vän till totte som behöver lite hjälp me si bl,ska bi roligt attrffa hene!! Nu orar jainte kriva mer för li galen påattdt hackar !!!

Ovido - Quiz & Flashcards