sarahsecret

Alla inlägg den 17 april 2010

Av sarahsecret - 17 april 2010 12:01

Jaaa vi har det ganska lindrigt,vi ær i norge,vi førstår deras språk och har ændå næra hem! Vi har någonstans att bo och mat. Men faaaaaan vad långt det kænns hem just nu :(. Længtar hem otroligt mkt, efter mina djur,min ælskling och mitt hem!!! Mina vænner!!

 

Jag ær så grymt trøtt och slut, visst dom har en skøn soffa jag sover på men næe inte samma med min sæng! 

 

Tycker dock vældigt synd om systrami och torsten, sitter fast i paris och har lite halv panik øver hur dom ska komma hem. Det hær ær typ førsta gången dom åker ivæg långt utan barnen och så hænder detta!!! Jag menar flyget har ju inte varit still på MÅNGA år så hænder detta nu. Dom fick ingen rolig semester.  Sen hade en demonstrant ramlat nerfør eiffeltornet och slagit ihjæl sig, och dom såg det!

Som sagt vi tar det lite dag dør dag, eller snarare før morgon och kvæll det ær då man hør något!

 

Nu ska vi førsøka komma ivæg før att æta lite pizza,handla lørdagsgodis och lite lættare kvællsmat!

Ovido - Quiz & Flashcards