sarahsecret

Alla inlägg den 18 april 2010

Av sarahsecret - 18 april 2010 14:23

Det har varit många turer om hur petra och torsten ska komma hem, vænta på flyg, køpa en bil, åka tåg, åka buss med mera. Igår trodde vi æntligen dom skulle komma ivæg med buss men nær dom stod i køn så helt pløtsligt så var det fullt!! Men idag fick vi ett sms att nu sitter vi på bussen och dom kommit ivæg! Nu har dom "bara" 30 tim bussresa hem men på væg ær dom iaf! Som det ser ut nu kommer vi ivæg på tisdag morgon, først med buss till karlstad och sen tåg till katrenheolm och sen vidare till norrkøping! *puh*.. Tror jag kommer kyssa marken i norrkøping nær jag væl ær hemma,så mkt længtar jag hem just nu!

 

  Didrik   Simone   Didrik provat mormors glasøgon

Simone visar mormor något på datorn..


Jizz varit lite dålig hemma, jætte diarre och lite orolig, jag vill genast hem då. Vara hos min ælskade hund och ta hand om henne. Men vet att hon ær i goda hænder hos Totte. Dom haft det jætte bra dær! Jizz vaktat på snickarna och haft fullt upp dær, blivit bollkastning. Kisse hittat en ny lek tydligen, att springa efter bollen också *skrattar*... Som sagt længtar hem enormt mkt!!


Nær jag kommer hem så finns det førhoppningsvis lite jobb till mig och så kommer det ske lite saker inom kort. Men bara bra saker dock!!!Førsøker se positivt!!


Jag kommer nog dock vila upp mig hos Totte i några dagar nær jag kommer hem ,han ska æven følja med till lækaren på fredag. Skønt! Kommer nog bli lite bortskæmd!!


Ego bilder som jag tåg innan vi åkte till oslo!

       

Ovido - Quiz & Flashcards