sarahsecret

Alla inlägg den 10 april 2010

Av sarahsecret - 10 april 2010 10:38

 

Insåg nyss att jag glömde medicinen igår kväl *sucka* Men iaf somna ganska gott, men har sovit otroligt oroligt och hackigt. Sovit och vaknat, hela natten. Plus drömt en massa., Iirriterande!


Nu får ni några bilder på sötnos Skoja när vi var och simmade på Norsholm! Bilderna tagna av mig men med Ingela´s kamera! Förutom sista! För då fönar jag lilla skruttan..

   


     Totte kommer om en stund,vi får se vad vi hittar på men blir nog en massa prata iaf. Han ska hjälpa mig med att få ordning på min ekonomi och bli avmed alla skulder på något sätt. Han kanske hittat ett jobb åt mig med men vi får se lite för det är väldigt löst just nu med det mesta! Men han ska ha mer eller mindre lite kontroll över min ekonomi ett tag just för att jag ska få ordning på den. Denna månad hade jag ju bara 182 kr kvar på kontot efter allt betalat sååååå det behövs!!


*ler* ..Vi hade bara en liten diskussion om det igår,vet inte varför vi fastnade på det men jag är som en lejonmamma i ibland när det gäller mina djur.. Jag sa ok till att han hade kontroll över det förutom en sak. Att jizz ska ha sitt foder då hon faktiskt slutat klia med detta foder. Han menade på att finns det inte pengar så finns det och JA jag håller med MEN jizz MÅSTE ha detta foder. Som tur var skrattade han bara åt mig men jag blev verkligen en lejonmamma som skulle slåss intill döden fr min unge. Alltså jizz *skrattar* ... Jag tror han inså att ibland får man nog välja lite fighter och vad man ger sig på ;)...

Nu har ju jag tur med jizz för hon äter så lite så fodret räcker ganska långt till så vi behöver ju inte börja det *skrattar*


  

Ovido - Quiz & Flashcards