sarahsecret

Alla inlägg den 15 april 2010

Av sarahsecret - 15 april 2010 09:18

Det finns inte æ och ø på svenska hær men ni lær nog fattar ændå vad jag skriver *ler*

Ær sjukt trøtt idag, sover dåligt plus att jag vaknar av barnens glada och pigga stæmmor runt halv 8 och idag tyckte dom det var roligt att hoppa på mig nær jag sov i soffan. Såå jag kænner mig grymt trøtt idag!


Sov dåligt hemma hos mamma, sen førsta natten hær och så inatt, det tær på mig men jag får førsøka helt enkelt, idag får inte Didrik sova på dagen før det blev lite halv kaos igår kvæll. Vilket då betyder att jag inte får sova heller.  Men men!


Barnen ær jætte mysiga men jag ær absolut inte van vid detta! Och ibland kænner jag bara, aldrig aldrig barn!  Samtidigt som jag ibland kænner att åhhh vad mysigt!! Konstiga kænslor men sen ær det ju så att nær det ær ens eget barn så blir det ju annorlunda. Hoppas jag!! *skrattar*


Tågresan hit gick bra iaf, bredvid oss satt en utlændsk familj, som hade en næstan nyfødd bebis. Åhh gud vilket underbart barn ,jag undrar vart man kan bestælla en sån??!! Hon var mest tyst i 5 timmar, jollrade lite nær hon var vaken och ville ha mat men annars bara jætte tyst! Så en sån vill jag ha!!!  ;) Det var en vældigt fin familj faktiskt, mannen såg enormt snæll ut! Inte så dom dom faktiskt kan se ut och kvinnan inte vågar røra sig eller ens prata utan kvinnan tjattrade konstant fast det var ingen jobbig stæmma utan bara det att hon aldrig var tyst *skrattar*..  Så det barnet vet nog mammans røst iaf!!


Idag blir det lugnt då vi lyckades gå vilse i Oslo och gick en promenad på ca 3 tim!! Stackars simone var helt slut i benen men hon var såå duktig och gnællde inte en enda gång och så fick hon en stor glass som beløning!! Jaa didrik med, han gjorde bravaden med att sova hela tiden i vagnen *ler* ..


Vi ska gå till ett litet centrum hær i nærheten och handla lite och så får vi promenad då med lite plus att vi håller lillemannen lite vaken och aktiv! Sen blir det ngo att vara i lekparken med honom lite och sådær tills simone kommer hem! vi får se vad som hænder sen!


Har grym hemlængtadn, till totte och djuren!!

Ovido - Quiz & Flashcards