sarahsecret

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

kvällen igår

Av sarahsecret - 3 april 2010 09:40

Det blev en bra kväll igår, totte kom på em för att skjutsa in mig till stan så jag kunde hämta ut min medicin som var slut. Och som ett stöd ifall jag inte skulle ha råd för på internet stod det ett pris men på apoteket ett annat så jag kunde betala min medicin själv. Skönt! Snällt av honom att följa med iaf, får lite panik när jag inte vet om jag har pengar... Sen bjöd han på en fika, mums! Åkte till lght så jag fick ta en skön dusch, en riktig dusch! Jag ville knappt gå ur duschen *skrattar* ... Att man kan känna sig som en ny människa efter en dusch. Att känna sig så ren och frsch. Att det är sån skillnad mot att ändå tvätta sig varje dag och då min fina dusch äventyr i onsdags ;) mot en riktig skön dusch!

Sen åkte vi och åt lite mat i sörping innnan vi  åkte hem hit. Ja just det, Totte tyckte jag behövde mat hemma så han handlade massa mat till mig så nu har jag nog för en hel månad. TACK totte för att du gjorde. Som sagt sätt upp det på "listan" *skrattar* ...

 

När vi kom hit fick jag något super ryck, satte upp halk skydd i trppen så jag inte slåt ihjäl mig i den ;)..  Vi fixade bort kartongerna som stod under trappen. Skönt att bli av med dom, blev bra mkt finare. Sen satte vi en dusch slang som Totte hade med sig och satteäven upp mitt duschdraperi som jag hade i lght så nu kan jag ta skön dusch här också!  När vi höll på såg jag att lite tupaner håller på att växa upp i rabatten utanför, nu börjar det bli vår verkligen! ska försöka ta lite kort!

Kan säga som så att både min kisse och jizz älskar att bo här och vad dom leker ihop!!! Jizz "jagar" kisse och hon far iväg som attans och upp i träd och nerför träd *ler* .Det är så jäkla gulligt och jag får ro i själen när jag ser på dom! Ska försöka ta lite kort när dom leker och när kisse har psykrycket!    

 

Sen drack vi lite te eller snarare totte för jag var inte sugen på det och vi tjattrade lite. Jag blev så trött när jag satte mig ner och kopplade av så totte åkte snart hem.

 

Det var lite konstigt i början, iaf för mig. Svårt att inte få fram och pussa honom, ge honom en kram med mera.. Men snart kom vi in i våran vanliga rytm, som vänne. Inga pussar eller kramar med mera... Dock många felsägningar med ordet älskling! Men men det blir väl bättre det med!  Skönt att vi kan vara vänner för Totte är verkligen en människa jag inte vill förlora för allt i världen och betyder det att vi bara kan vara vänner så ja,det får väl vara så då. Vi vänjer oss säkert snart med det med...

 

Nu ska jag nog jag gå ut och ta en promenad med jizz,försöka fota lite och sen se vad dagen erbjuder!

 
 
Ingela

Ingela

3 april 2010 17:33

Vad snällt av honom att hjälpa dig! Han har nog ett gott hjärta!! Var rädd om honom som vän!
Kramen

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards