sarahsecret

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Min rygg, vikt och sista dagen....

Av sarahsecret - 19 april 2010 12:02

Aj aj aj min rygg, busade med barnen igår och så bara helt pløtsligt gjorde det jætte ont. Så nu går jag omkring som en krokig elefant och har skit ont!! :(  Jag vet inte alls vad det beror på men tror att det till viss del ær mitt bæcken som bråkar, brukar liksom knaka till det på rætt plats och då blir det bættre men nu sitter det lite fast tror jag och då lite snett. Sen beror det ju heltr klart på min vikt.  Har alldeles før många kg att bæra på,inte konstigt att ryggen ibland sæger ifrån!

Nær jag kommer hem blir det att banta, ordentligt. Måste iaf ner 10 kg tills jag kan røra på mig mera obehindrat och då kan jag træna mera utan att få skit ont øverallt och problem med tryp hælsporre med mera. Så jag tænker och denna gång SKA jag klara av det, att drinka sån hær pulver drycker. Finns en sort på apoteket som ska faktiskt vara ganska god. Pkus mellanmåls drycker och såna hær mellanmåls bars. Det ska inhandlas nær jag kommer hem och jag hoppas det kan hjælpa mig att gå ner dom førsta kg som ska ner iaf! BAra så jag kan røra mig mera obehindrat!

Allt som allt ska jag iaf gå ner 30 kg, då kommer jag till min startvikt, dær jag børjade gå upp i vikt ifrån. Jag SKA gå ner, jag har svårt att vælja bort goda saker men jag måste om det ska funkas., Tror ni jag har karaktær nog att lyckas med detta nu???!!! Jag HOPPAS det før eg ær inte all mat i værden vært detta skit man går med i kroppen!!


Idag ær sista dagen i oslo, jag har haft det bra men fan vad jag vill hem nu,det hær ær alldeles føøøøøøør många dagar borta från allt dær hemma. Ska nog aldrig mera åka ivæg såhær tror jag!!! BAra en sista natt i soffan hær och sen imorgon bitti 07.10 påbørjas resan hem!! *yey*...


Kort som Didrik tagit, med lite hjælp av mig. Tyværr tog han sønder kameran, något fel med objektivet fast det funkar att ta kort!

  Ner i en ølflaska!   Fruktkorg

DEl av didriks rum!


Det hær ær inget før en lantmænniska som jag!!

        

 
 
Ingen bild

Lotta

19 april 2010 14:23

Tror du klarar att gå ner i vikt bara du ger dig f-n på det :) Jag ska oxå gå ner rätt många kilon tyvärr får jag ju inte enbart dricka sån diet grej så länge jag ammar men jag kan ut och gå sen försöka ge tusan i att äta godis(som är så himla gott).
Det finns ju Cambridge som du kan dricka, de har jag kört. Drack det enbart i 2v och gick ner 7kg. Finns bars oxå, Drickan smakar gott tycker jag, lite som milkshake.
Ha de gott
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards