sarahsecret

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Denna oro och rastlöshet i kroppen!!

Av sarahsecret - 25 april 2010 19:48

Är jag så trött på eller snarare den utmattar mig! Den utmattar mig totalt. Det värsta är att jag inte vet eller förstår varifrån den kommer eller varför! Jag bara vaknade med den idag och haft små utbrott på morgonen för jag vet inte vart jag ska ta vägen!  Stackars Totte tittade chockat på mig... Men notera små utbrott!! Lite sådär som när man var liten i affären och inte fick godis, man stampade och skrek lite... Så fick jag idag då jag inte kunde koncentrera mig på att packa det jag skulle... Totte´s kommentar idag var  "du är som i en bubbla, det går inte att nå dig".. Tror det var första gången jag varit så med honom och han tyckte nog det var lite otäckt vilket jag förstår!  Men jag käner själv hurjag går in i mig själv och stänger ute allt och bara irrar omkring i mina tankar... Det är inga vettiga tankar och känslor. Just nu känns jag som jag är i tusen delar!!! Och delarna är utplacerade på olika platser hos olika människor... Har några delar hos mamma och stefan som går genom så otroligt mkt tråkigheter detta år. Det är bara april och den dåliga saken efter den andra händer! Så många tankar finns hos dom just nu!! Många delar är hos Totte på olika sätt... Även många delar hos ingela på olika sätt. Lite hos Madde (fast vi inte hörs så mkt gumman finns du otroligt mkt i mina tankar), många delar hos djuren!  Och många delar hos mig sjlv på olika plan!!  Jag kan inte riktigt samla ihop alla

delarna och sätta dom på rtt plats i mitt pussel och få det rätt på något sätt...


Hur får man en ro i själen?? Lite som Totte sa, om jag inte får ro i sjlen här ute bland skog,natur,djur och goda vänner... Vart i attans får jag det då?? :( .. Komerjag alltid vara såhär??  Det gör att jag får en ännu större oro och rastlöshet...

 
 
Ingela

Ingela

26 april 2010 00:51

Jag tror nog du kommer må bättre. Men jag tror fortfarande på med proffesionell hjälp, annan medicin! Blir galen på dem! Blir bättre när du kan flytta dig till Söderköping!
Glad du är hemma igen!
Kramen

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards