sarahsecret

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av sarahsecret - 1 mars 2010 17:41

Äntligen fick jag ju komma till läkaren, att det ska vara så svårt att få en tid är för mig en gåta men men. Möttes av en man i sina bästa år (50-50år) och ett otroligt lugn. Han var nästan för lugn men jag tror jag behöver det så det var bra. Han verkligen lyssnade och tog allt det här på allvar. Han sjukskrev mig och så ska jag testa en annan och nyare medicin. Det ska fungera lite som en sömntablett också så jag ska ta den på kvällen. Jag ska tillbaka den 22 mars för att kolla upp lite och då skriver han remiss till psyk om jag ff vill det. Det skulle av någon anledning gå fortare om han gjorde det då istället för denna gången.

 

Nu kan jag tagga ner, ta några djupa andetag och njuta av flytten. Att få känna lugnet med den. Hoppas på att det blir av i helgen :)

 

Har nu betalat (fick ÄNTLIGEN pengar) hyra, räkningar och lite skulder :( .. Blir inte alls mkt kvar att leva av men men man får leva på bröd och vatten.

 

Nu ska jag snart gå ut en sväng med jizz och sen krypa upp i soffan med djuren och täcke/kudde!

Av sarahsecret - 1 mars 2010 09:08

Äntligen... Fick en läkartid idag kl 14.00 Dock en ny läkare men men hoppas på det bästa!

Ovido - Quiz & Flashcards