sarahsecret

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av sarahsecret - 10 mars 2010 18:53

Jag satte mig ner och åt lite soppa och efter det så blev jag helt slut. Kinderna bränner för att jag är så varm fast det är lite kyligt här inne, ögonen bränner av trötthet! Det tog nu musten ur mig att vara så pass aktiv jag varit idag *irriterande* ...


Det jag gjort idag...


* Diskat

* Fikat med ingela och hennes kursare

* Plockat ordning här uppe

* Dammsugit här uppe

* Skottat en gång till dasset

* Flyttat omkring lite på kyl/frys m.m där nere

* Dammsugit nere

* Svabbat där nere

* Lagt dit mattor

* Lekt lite med Jizz


Detta har tagit musten ur mig, blir så trött på att jag inte kan vara aktiv som en normal människor utan att bli totalt utmattad!


  

  

Av sarahsecret - 10 mars 2010 13:52

Jag är så mkt piggare idag vilket är otroligt skönt för dom här två dagarna som varit har varit hemska!Men idag har jag till och med fått lite gjort, diskat och sen städat här uppe. Så nu är det så gott som klart här uppe! Bara att sätta upp lite foton på väggarna så blir det kanon mysigt! :D ÄR så glad att få bo här! När jag diska kom ingela och hennes kursare för att fika. Jag bliev bjuden på god kladdkaka och kaffe. TACKAR!!!  Var jätte gott och trevligt att umgås lite :)


Tog sen Ingelas kamera (systemkammera så tar  varje chans jag får) och fotade lilla skoja, dulle och guldhund! Bara något söta,får se ifall det blev några bra bilder!


Kisse fått vara ute nu lite. Igår i ca 30-45 min. Idag lite längre. Hon tycker dock det är liiiiite läskigt och håller sig helst här uppe på uteplatsen och  trappen men sätter jag mig på knä där nere i snön kommer hon och kollar läget. Hon tcker det är lite kallt och läskigt som sagt men kollar läget. Lite roligt! Tog lite kort idag på kisse och även lite på min galning till hund!

    Läskigt!   Vill in vill in :D   Hm undrar om man vågar gå ner...   

             


Sååå kommer lite bilder på min älskade galning!!

        

     

Av sarahsecret - 10 mars 2010 09:30

Inte trodde jag att jag skulle bli så konstig av att börja denna nya medicin. Tog den första tabletten i söndagskväll. Somnade gott så det var ju bra. Det som inte var bra var att jag blev hel knäpp. Från söndagkvällen till måndagkvälen var jag nog vaken i  högst 5 tim, resten av tiden stensov jag. När jag var vaken så hade jag noll kontroll över min kropp, balansen var inte som den brukar så livrädd för att gå nerför trappen här.  Tappade saker,fanns ingen kroppskontroll alls!!! Jag blev väldigt yr och tung i huvdet. På måndagskvällen somnade jag vid  7 och vaknade 23. Gick bara upp för att ta tabletten och för att kissa,sen somna jag som en gris igen!

 

Tisdagen sov jag mest hela dagen också, var uppe lite för att torka ur skåp och packa in lite saker. Skottade lite vid staketet också, men det var det jag orkade. Gick in  och sov lite till, vaknade runt 5 och då väntade jag på att Totte skulle komma för att äta lite mat och mysa lite. Jag var nog lite tråkigt. För när jag prata så var det osammanhängande och jag stakade fram orden. Totte tyckte jag såg drogad ut och det är lite så jag känner mig! .. Efter vi ätit la vi oss i sängen för att slappa och kolla på Vänner. Jag frös som en galning igen så Totte fick hålla om mig. Ja somnade till lite. Har en underbar pjkvn som står ut med mig! Vi gick upp och drack lite te och åt goda hemmagjorda bullar från Totte´s granne. Vi pratade lite och sen åkte totte hem. Jag gick och la mig,klockan vadhalv 9 tror jag. Somnade direkt och har sovit tills halv 9 imorse!. Fan för denna trötthet, är inget roligt!

 

Idag mår jag kanske lite bättre, är ff sååå trött men kroppen känns lite bättre och är inte lika yr. Trodde jag var piggare då jag gick upp men nu är jag totalt slut efter att ha ätit frukost,gett djuren mat och suttit här en stund., Ögonen klarar jag knappt att hålla öppna. Helt sjukt är det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards