sarahsecret

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av sarahsecret - 18 mars 2010 16:48

Det är vad det är idag och dagen känns som. Var hos djuren på fm. Gick först in till hästarna,pratade lite och gosade. Sen tog jag ut dom till hagen, Rival gick efter mig och så stod vi och kelade lite till innan jag gick upp för att kolla fåren och ge tackorna mat och nytt vatten.  Dom var också lite mysiga idag, kom fram och skulle kela.! Jizz var med idag. Var först uppbunden när jag pysslade om hästarna då Rival inte tycker om hundar men sen fick hon springa fritt och hon älskar det. Sen mockade jag åt Rival, allt gick som sagt verkligen segt och långsamt idag men tog mig tid att grejja, kände att jag hade ingen stress och jizz var ju med. Hon gjorde en favvo syssla! Åt hästbajs ;)... Det var Rivals hästbajs som gjorde att hon blev bra i magen för några år sen :D...  Fixade och förberedde mat till Rival inför natten,sen gick vi hem. La mig faktist efter jag ätit lite och sov i 3 tim,helt underbart! Men drömde otroligt starkt!! Fast inget läskigt eller så denna gång, så det var ju lite skönt.  Sen nu har jag bara tagit det lugnt och varit, kollat runt lite på internet och sådär. LAgat mat, blodpdding och stekt ägg med lingon. Så gott!

 

Då Jizz fäller så har jag suttit och dragit bort tussar från henne, snacka om päls som följer med!!!  Sen har jag klippt hennes klor viket var välbehövligt,snacka om att dom växer fort!  Nu  måste jag dammsuga om här upp sen skulle jag behöva dammsuga och svabba där nere men det får vara idag tror jag!  Kanske gå över och ta en kopp kaffe hos Lorna :)Fast jag är nog inte så rolig idag så kanske tar det imorgon!  Nu ska jag se om jag fått lite mail!

Av sarahsecret - 18 mars 2010 07:48

Idag känns det inget bra med livet. Skulle helst vilja ligga under täcket och hoppas på att försvinna. Är SÅ trött. Min kropp skriker efter vila och sömn. JAg vet inte varför den reagerar så när jag bara gjort saker som jag tycker om och är kul men energin tar slut och så går jag ner mig själv! Är så typiskt mig att göra allt i 300 för att sedan total dyka ner i djupet. Att jag aldrig lär mig *irriterad* ..


Ska strax gå bort till djuren, släppa ut hästarna, kolla om det kommit några lamm, ge tackorna mat och ge alla fåren nytt vatten och se så allt är bra. Hade tänkt att rida men det får bli imorgon eller lördag istället.  För jag bara orkar inte idag, att klä på sig känns som att bestiga ett stort berg :( ...

Ovido - Quiz & Flashcards