sarahsecret

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av sarahsecret - 5 mars 2010 09:09

   Vaknade kl 7 idag, utan huvudvärk och faktiskt ganska pigg. Låg kvar i sängen en stund men hoppade snart in i en dusch och gjorde mig redo för en morgon promenad med jizza. När jag drog upp persienerna i köket möttes jag av denna syn! Helt UNDERBART!!

OCh den syn när jag drog upp dom i vardagsrummet :). Blå himmel,strålande sol,dock lite kallt men ändå. Kan inte bli en bättre början!


Ska nu börja packa lite till, så vi kan åka ut med lite kartonger och småfix till stugan sen. Hopas et blir så, beror lite på när hantverkarna lämnar Totte´s hus och så.  Annars blir det en lugn dag!


   Denna tjockis hare låg utanför vid granen häromdagen och  njöt av solen! Mys!   Fiiiiiint!

Ibland tycker kisse om att ligga på mina axlar och kolla läget lite ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards