sarahsecret

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av sarahsecret - 29 mars 2010 19:22

Ja jag undra vilket det men börjar luta åt matförgiftad för Totte är lite dålig hemma hos sig också. Och vi åt ju samma mat igår! Jag vakna inatt av en sjuhelvetes kramp i magen, visste inte vart jag skulle ta vägen. Inser snart att jag MÅSTE ut till dasset. Vilket jag helst undviker på natten eftersom jag är så otroligt groggy av medicin och sen jag ramla i trappen så vill jag inte gå i den då...

Men nu var jag så tvungen och bråttom var det och det kan ni ju ana hur snygg jag såg ut när jag skulle nerför trappen.. Fick bli några såna turer till under natten och morgonen.. Sov alltså inte denna natt heller så idag har jag varit totalt utslagen. Sovit mest när magen tillåtit. Tvättat några tvättar när jag ändå varit nere. Ni kan ju ana hur ynklig jag varitnär tårarna bara spröt när jag inte orkade ta ur lakan ur tvättmaskinen...


Bara tråkigheter idag, insåg att jag tagit mit vatten över huvudet när jag sa att jag kunde ta han om lilla axel nu när jag mår så dåligt redan innan. Jizz och jag är synkade, mår jag såhär. Jag kan ju vara såhär utslagen även ibland fast då psykiskt. Hon vill då bara vara nära nära nära och ligger och sover bredvid mig. Axel ville inte riktigt det, han har varit orolig sen han kom hit i lördags, gnäller och kan inte komma till ro.Hade jag mått bra pyskiskt hade jag försökt och testat men nu tar det mera på mig än ger ochg jag måste vara ärlig mot mig själv även fast det gör ont att inse att man inte kan ta hand om en liten krabat som behöver en. Men det löstes sig, Lorna m. familj tar hand om honom. Domkänner redan varandra och har en relation så det ska gå bra! Tack så jätte mkt Lorna, har jätte dåligt samvete över detta!!



Ovido - Quiz & Flashcards