sarahsecret

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av sarahsecret - 6 mars 2010 08:46

Igår var en kanon bra dag, ingen huvudvärk, ingen ångest inget nere. Bara en vanlig bra dag! Packade och körde iväg kartonger till stugan. Bar ner möbler och sånt för att flytta in mina saker där uppe idag. Dammsög mina två hörn där sängen och soffan ska vaa så man kan ställa in det direkt. Ska dock svabba där också idag innan vi bär upp det. Kommer bli en massa att göra :) Nästa vecka blir det nog att städa och fixa där nere och så..

Är liiiiiite nervös för att sova själv mitt ute i skogen MEN har ju ett ett par grannar där så kan nog känna mig lite trygg iaf. Så har jag ju jizza och kisse :)

        


Idag vakna jag med huvudvärk och är hur trött som helst! MEN får bara stå ut helt enkelt och flytta, kan vila imorgon och ikväll. ;)  Är nog dags att sätta fart här då Totte skickade sms om att han åker om ca 30min så ska vi börja... Har inte packat allt i köket än.. Eller diskat.. Hmm, fast diska kanske jag kan göra i stugan??  Jaja det ordnar sig!! Ha det gott idag så återkommer jag!

                  

Ovido - Quiz & Flashcards