sarahsecret

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av sarahsecret - 23 mars 2010 19:45

       

Blir lite sådär med att ta medicinen nu för att sova....

Av sarahsecret - 23 mars 2010 17:24

Just nu är jag otroligt nere och ser på svart. Har inte kunnat hejda tårarna idag, dom bara kommer och så kan jag inte stänga av. Just nu känns allt hopplöst! Men det kommer det med, är nog bara några dagar såhär nu. Hoppas det!

 

Är lite rädd för att ta medicin ikväll efter fallet, tänk ifall det händer igen och det blir värre en ett ömt blått lår. Nu blev det bara muskulärt,ska väl vara glad att jag är fet vid såna här gånger. Annars hade jag säkert brutit något.  Men iaf, är det meningen att medcinen ska göra mig så okontollerad och yr? Jag berättade allt detta för doktorn och ändå ville han höja dosen och morgonen efter händer detta???!!!

 

Jag funderar att gå upp till gården imorgon och mysa med tackor och lamm! Det kanske gör gott i själen??!!

 

 

Fina Rival! 

  

Jizza mumsar hästskit! Visst äckligt men hennes mage mår bra av det!         

Hihi visst är det smala och fina??? Tckorna som ska lamma inom dom närmstaste, två redan gjort.  

Av sarahsecret - 23 mars 2010 15:36

Säger bara  AJ! Vaknade imorse och skulle ut för att kissa imorse och så sa det bara pang så flög jag nrför trappen och det var inget skönt   

  

Detta är trappen jag ramla nerför

 

Har nu ont i tyå hela sidan av låret och det börjar bli ganska blått så imorgon lär det nog vara vackert *muttrar*. Jag kan knapt komma emot något för då gör det skit ont!!

  

Syns inte så mkt nu,det här var precis efter jag ramlat men det är verkligen hela sidan på låret!  Börjar bli fint och blått bredvid det röda och under...

 

Är ganska nere nu,vet inte om jag kan säga att det gick bra hos läkaren igår, ska bar höja dosen vilket gör mig såååå groggy och trött.. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, om jag blev sjukskr eller inte... Men jag tror det,tills jag ska tillbaka den 23 aprl. Han skulle anmäla mig till någon grupp som vi skulle ha möte med sen för att prata om hur jag ska få hjälp att komma tilbaka till arbetslivet!

Sovit några tim på dagen, otroligt skönt! Nu ska jag laga lite mat tror jag!

 

Ni får lite bilder på mina älskade djur!

     Mitt hjärtas tassar och sin älskade boll! Är dock liiiiiiiite nervös när hon har den eftersom det inte sitter snöre på ifall hon skulle sätta den i halsen! Men hon absolut älskar bollar!!  Kisse vilar i solen!    Sötnos   Jizz fina uttryck Jaga svans!    

Ovido - Quiz & Flashcards