sarahsecret

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av sarahsecret - 7 mars 2010 19:10

Är helt slut efter idag.... Huvudet värker, kroppen värker och jag är SÅ trött..Så nu ska jag lägga mig i sängen och se på luftslottet som sprängdes...

 

Ikväll är första gången jag ska ta min nya medicin,DET ska bli spännande!

Av sarahsecret - 7 mars 2010 08:44

Jag är totallt slut, igår efter vi flyttat och grejjat så frös jag som en tok. Det är INTE vanligt, jag brukar vara varm av mig. MEN igår frös jag så jag skaka nästan. Två varma täcken, två element så var fullt på, en varm karl som svettades typ och höll om mig, inte fan blev jag varm ändå! Det tog typ 2-3 tim innan jag ens kände lite värmen... Sen när jag väl fick upp värmen jag då blev jag föööööör varm istället och svettades som en gris. Idag nyser jag och hostar som attans. Börjar jag bli sjuk??!! TRåkigt i så fall!!

 

Sov gott i min lilla stuga! Trodde inte det, trodde inte jag skulle somna så lätt eller sova så gott första natten men gud så skönt!! Sååå känner mig mera trygg än vad jag trodde och det känns kanon bra!

Idag blir det att plocka ur kartonger, städa och åter städa! Stugan har stått obodd ett tag så det är lite att fixa men det är bara roligt!! :) Tar det bara lugnt pga huvudvärk,trötthet och allmäna förkylningsympton! Men har ju ingen brådska :D

Ovido - Quiz & Flashcards