sarahsecret

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av sarahsecret - 3 mars 2010 14:25

Ja det gjorde jag, och det var lite skönt! LA mig i sängen och kände att jag mer eller mindre bara ville sova bort hela dagen... MEN efter en stund insåg jag att det funkar ju, inte när det r så fint väder ute så tog tag i mig själv så jag gick upp och började städa. Så nuär det färdigt städat. Snart färdigt tvättat. Jag har ätit middag. Ska ta en lite längre promenad med jizz när jag hämtat tvätten och sen slänga mig i soffan för lite slapp!

 

Ni kan inte ana hur jag längtar till att flytta ut i stugan i helgen!!!

               

Av sarahsecret - 3 mars 2010 09:00

Börjar med två mysiga bilder...

  


Trots att det är sol och lite vår ut,vill jag helst bara ligga i sängen och sova... Idag är har jag ingen lust, ingenvilja, ingen ork... Blä..

Ska tvätta vid tolv iaf..  

        

Ovido - Quiz & Flashcards