sarahsecret

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av sarahsecret - 12 mars 2010 13:34

 

ÄNTLIGEN!! Idag kunde jag säga ett riktigt hej då till en person som gjort mig väldigt illa. Har hållt massor inom mig som han inte vetat om eller inte brytt sig om. Då jag fått reda på en massa dom sista veckorna så har bitterheten och ilskan bara växt. För första gången i mitt liv kände jag att ja måste ta tag i det. Säga vad jag känner och tycker till mäniskan och säga HEJ DÅ!!  Det gjorde jag idag, oj vad han fick höra en del men jag hoppas (för andras skull) att han tog åt sig det jag sa och tänker efter lite. Och börjar bete och agera anorlunda med tanke på att han har andra att ta ansvar för!! Men känner jag honom rätt skakar han av sig allt och fortsätter bete sig som det svin han är! Patetiskt och tragiskt men nu har jag tagit avstånd och har inget med det att göra längre. Vilken är en otroligt lättnad!!

 

Nu ska jag nog ta mig i kragen och städa upp efter jizz´s party igår när hon var själv. När jag kom hem efter att ha varit i stallet i någon tim så såg det ut som kriget här! Hala kattlådan låg över HELA golvet här uppe *mums sa jizz, blä sa mamma*. Hon hade fått ner matskålarna till kisse och resnat dom rena! Fått ner lite andra burkar men som tur var så hade hon inte fått upp dom!  Fått tag i blötmaten tillkisse och ätit upp det  plus burken varpå bitar låg överallt. Samt hade hon ätit upp allt bröd jag hade (var dock inte jätte mkt men en del) och då tagit sönder påsen som också låg övrallt! Jag var måttligt road när jag kom hem men tog det vrsta bara och nu ska jag ta en nogrannare städning av detta! ska diska med tänkte jag.

 

Hoppas min älskade fästman kommer sen också för då ska jag pussa ihjäl honom och MYSA i stora lass *saknar*.  Dock var han igår men ibland får jag en sån otrolig saknad efter honom!!! Mitt hjärta!!

 

Näe dags att ta tag i allt!!

Av sarahsecret - 12 mars 2010 10:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sarahsecret - 12 mars 2010 09:45

 

Jag vill verkligen att denna snön försvinner nu,jag får krupp på denna snö. HATAR denna snö. Snälla snälla våren kom ordentligt nu och ta bort all snö!!! (men glöm även bort alla ormar som finns och kommer med våren, dom behöver INTE komma fram!!)

 

Igår var jag ganska trött och sliten. Men var uppe och fixade med fåren på fm, gav dom mat och kelade lite. Hade dunkande huvudvärk så jag gick hem och la mig. Sov några tim och vaknade utan huvudvärk. Skönt! Men ff trött. Men gick upp till stallet för att träffa Ingela och gå genom Rivals saker och rutiner, så härligt!Mockade och grejjade. Totte kom så vi åt sallad, jag gav honom en massage för han har grymt ont i ryggen. Han skrek lite i början,tycker så synd om honom!!! Men mjukade upp ryggen lite och så. Blev lite bättre men inte mkt. Önskar jag kunde göra det bättre!!!

Sen mös vi lite och pratade, mina knslor för Totte blir av någon anledning större och större för varje dag. Det är en underbar man och jag älskar honom av HELA mitt hjärta!! Vill aldrig förlora honom!

Sen bidde det lite Friends,te och kladdkaka!

 

Har sovit ok inatt men vaknat några gånger för att gå ut och kissa, livsfarligty som sagt för är så groggy av tabletten. Är sjukt trött för drömt otroliugt mkt inatt. VÄldigt konstiga drömmar. Blir att städa här uppe idag, kanske ta ett träningspass med jizz??!!! Och en promenad. Får se vad som orkas med!!

 

Den finaste i hela Världen!! :D

   

Knäppaste och finaste i hela värden! :D      

Ovido - Quiz & Flashcards