sarahsecret

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av sarahsecret - 21 mars 2010 15:30

Börjar med det första lammet för i år,ett bagg lamm och absolut INGET söt ;)

Bilden snodd ifrån Ingela Karlsson..


Har varit på gården. Mockat och fixat mat inför kväll till Rival, förberett ensilage och havre till tackorna. Så det bara är att ge dom det och släpa in hästarna innan vi åker  in till stan sen..

Jizza älskar att vara med där uppe, att äta hästskit och kolla läget. Hon är så duktig med,lyssnar direkt om man behöver säga till henne.

Totte är på väg och jag ska göra lite pytt i panna och sen är det väl mer eller mindre att åka in til stan. Känns väldigt konstigt att sova där inatt!

 

Äldre bilder min Virus! Tack  Thommie för att du skickade dina bilder till mig!!!

  Bara liiiiiiite gullig ;)   Tjött   Virus och jag   Coooling!   Trött valp!   Sooova i mattes famn :)  

Av sarahsecret - 21 mars 2010 13:51

Vaknade med en enorm huvudvärk idag :( ...Har sovit en del men den försvinner helt enkelt inte! Har diskat och fixat lite där nere,såg ut som fan men nu är det fixat så inte ingela + hennes kursare får en chock imorgon!

Irene hälsar på en glad Jizza!


Ska snart gå bort och förbereda inför kvällen för hästarna och fåren. Mocka och sådär. Sen kommer Totte snart :). Var länge sen vi sågs nu!

        

Min vackra älskling 

Sånt underbart uttryck!  

Titta bara på dessa ögon!!!! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards