sarahsecret

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av sarahsecret - 19 mars 2010 16:50

Jag tror att jag är knäpp, på riktigt nu menar jag. En riktigt knäpp människa... Just är det någon i min kropp och hjärna som berättar hur dåi jag är. Hur fet jag är. Och bara allmänt att jag är usel!!! Det är skit jobbigt att brottas med dessa tankar för samtidigt vet jag att jag gör mitt bästa och bir uppskattad för det.  Men känslorna och tankarna inom mig säger helt andra saker! Jag är trött och usel, det är mina tankar inom mig. Jag vet inte hur jag får bort dom :( ....

Har varit mkt hos djuren och det ger mig en liten frid i hjärtat,speciellt att stå med rival och bara gosa... Men samtidigt säger något inom mig att jag måste göra mera för dom, att jag måste ta hand om dom på bättre sätt!!  Att jag inte duger för dom... Eller duger för ingela m. familj. Jagmåste vara bättre och göra bättre! Varför har jag dessa tankar när jag vet hur uppskattat det är att jag hjälper till??!! Är en riktigt riktigt knäpp människa!

 

Just nu snurrar tankar inför det mesta och jag känner hur oron och pulsen börjar slå mer och mer... Ska bli skönt att komma till läkare på måndag igen. Han var bra, han tog mig på allvar.. Han kommer skicka en remiss till psyk så jag får rätt hjälp!  Jag vill kunna må och känna som en "normal" människa.

 

Jag känner HELA tiden att jag inte duger som den jag är, jag duger inte som vän till mina vänner, som matte till mina djur, som flickvän för Totte, som dotter till mina föräldrar,som syster till mina syskon m.m.. Jag duger inte och är SÅ MISSLYCKAD!!!!!! Vet inte vad jag ska göra för att duga, för att vara den alla vill att jag ska vara. Jag vet inte hur jag ska göra för att vara den som JAG vill att JAG ska VARA!!  Jag vet inte vem jag är, på något sätt, i några relationer och det blir kaos i mitt huvud!

Av sarahsecret - 19 mars 2010 16:20

Det är vad jag ska gillra till mitt monster till hund! Hon är förskräcklig på att stjäla mat och äta sitt eget bajs vilket är VIDRIGT! Det här med stjäla mat,typ kattmat, eller saker som står framme (hon har aldrig gjort det förut) gör hon bara om hon är ensam hemma men att äta sitt eget bajs eller vara i kattlådan gör hon mest hela tiden men oftast när jag gör saker så jag inte kan ta tag i henne direkt utan bara kan säga ifrån med rösten vilket INTE hjälper med min madam! Så nu ska det gillras fällor på alla möjliga sätt så hon slutar med detta beteende! Just det här med att hon äter sitt eget bajs är ju inte så mums och mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards