sarahsecret

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Ouppskattad...

Av sarahsecret - 19 mars 2010 16:50

Jag tror att jag är knäpp, på riktigt nu menar jag. En riktigt knäpp människa... Just är det någon i min kropp och hjärna som berättar hur dåi jag är. Hur fet jag är. Och bara allmänt att jag är usel!!! Det är skit jobbigt att brottas med dessa tankar för samtidigt vet jag att jag gör mitt bästa och bir uppskattad för det.  Men känslorna och tankarna inom mig säger helt andra saker! Jag är trött och usel, det är mina tankar inom mig. Jag vet inte hur jag får bort dom :( ....

Har varit mkt hos djuren och det ger mig en liten frid i hjärtat,speciellt att stå med rival och bara gosa... Men samtidigt säger något inom mig att jag måste göra mera för dom, att jag måste ta hand om dom på bättre sätt!!  Att jag inte duger för dom... Eller duger för ingela m. familj. Jagmåste vara bättre och göra bättre! Varför har jag dessa tankar när jag vet hur uppskattat det är att jag hjälper till??!! Är en riktigt riktigt knäpp människa!

 

Just nu snurrar tankar inför det mesta och jag känner hur oron och pulsen börjar slå mer och mer... Ska bli skönt att komma till läkare på måndag igen. Han var bra, han tog mig på allvar.. Han kommer skicka en remiss till psyk så jag får rätt hjälp!  Jag vill kunna må och känna som en "normal" människa.

 

Jag känner HELA tiden att jag inte duger som den jag är, jag duger inte som vän till mina vänner, som matte till mina djur, som flickvän för Totte, som dotter till mina föräldrar,som syster till mina syskon m.m.. Jag duger inte och är SÅ MISSLYCKAD!!!!!! Vet inte vad jag ska göra för att duga, för att vara den alla vill att jag ska vara. Jag vet inte hur jag ska göra för att vara den som JAG vill att JAG ska VARA!!  Jag vet inte vem jag är, på något sätt, i några relationer och det blir kaos i mitt huvud!

 
 
Monica

Monica

19 mars 2010 17:11

Vad tråkigt att du känner så, men starkt av dig att erkänna och söka hjälp för dina tankar, det är inte många som söker hjälp utan bara går år efter år och mår dåligt!
Önskar dig lycka till och en trevlig helg!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Ingela

Ingela

19 mars 2010 17:26

Jag vill att du är Sara! Du duger mer än väl åt mig coh min familj! Du tar hand om våra djur på allra bästa sätt! Jag ahr inget att klaga på, tvärtom. Jag vet attdu gör allt för dem. Jag är helt trygg när jag har bett dig ta hand om dem.
Du ska inte bli bättre, för du är bäst när du är du! Jag älskar dig för den du är, en av mina kära vänner!!
Förlåt jag väckt dig två ggr i dag.... Vad gjorde jag utan dig och Lorna?
Varma kramar

http://www.ostanvindens.se

 
Ingen bild

Katja

19 mars 2010 17:34

När jag gick hos kuratorn kommer jag ihåg att hon sa en sak till mig. Om man är knäpp på riktigt så reflekterar man inte över det. Du är alltså inte knäpp! Dessutom så duger du precis som du är!!!!!!!!!!! KRAM KRAM KRAM

 
Sarah

Sarah

19 mars 2010 17:39

Monica: Tack så mkt!!!

Ingela: Det gör inget, hjälper gärna till, det vet du! Sen får du mig att le och skratta vilket jag uppskattar så otroligt mkt!!! Med dig, din familj och vänner känner jag mig som MIG!! KRAMAR

KAtja: Haha det kanske är så,behöver nog bara inse det!! Tack gumman!! KRAMAR

http://sarahsecret.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

19 mars 2010 18:12

Tråkigt att ingen läkare tagit dig på allvar tidigare, tror det är väldigt vanligt att unga människor mår dåligt. Men du måste själv ta tag i det som du gjort och få hjälp, ju fortare ju bättre. Tror aldrig man kan vara riktigt lycklig om man inte är lycklig inombords och tycker om sig själv, trots att andra tycker om dig precis som du är. Skönt att du verkar ha människor runt om dig som bryr sig om dig och tycker om dig, det betyder massor!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Lorna

Lorna

19 mars 2010 19:22

Den Sara jag lärt känna på denhär korta tiden är en omstänksam tjej med mycke humor :) Du duger precis som du är! Tveka inte om det! Styrke kramar till dig!!!!!!

http://www.lornahanell.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarahsecret - 17 juni 2010 09:30

Ja vad ska man säga. Dessa piller jag fick utav läkaren var kanske inte dom bästa.... Om det nu beror på dom. Så illa som jag mått och sån huvudvärk jag haft/har vill jag aldrig mer i hela mitt liv ha! Har mest bara legat i sängen och tyckt om mig ...

Av sarahsecret - 11 juni 2010 20:41

Idag har jag för första gången själv åkt till akuten, har följt med andra men aldrig åkt in själv.. Totte hämtade mig runt halv 11 för skjutsa in mig till akuten. Orsaken är att min mens är försenad ca 3 veckor men testat negativt på grav test. Den s...

Av sarahsecret - 30 maj 2010 09:42

Eftersom ganska många som jag har på Facebook läser här så kan jag säga att Fb haft roligt igen och raderat en massa vänner och jag hittar inte er alla... Sååå om ni ser att jag inte finns längre så har jag inte raderat er utan det är Fb som gjort de...

Av sarahsecret - 28 maj 2010 22:08

Ni som vill ha min nya blogg adress där jag kommer skriva mest om träning och tävling av hund får antingen skriva här i kommentarer eller till min mail sarah.ekfeldt@gmail.com   Kommer använda den här bloggen till mera andra saker,tror jag,......

Av sarahsecret - 27 maj 2010 19:52

Oj va länge sen det var jag skrev här insåg jag nu... sista var om tävl och det är ju nästan en vecka sen nu... Blev ganska grymt bränd av solen i lördags, mina axlar gjorde ont fan. När jag blir sådär får jag solfrossa.. Först börjar det med huvu...

Ovido - Quiz & Flashcards