sarahsecret

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av sarahsecret - 30 mars 2010 10:56

Solen lyser homlen är blå!  Det tycker jag stämmer utmärkt idag! Lite dis kanske men annars så. Jätte skönt utem vår verkligen. Jag mår mkt bättre idag, bhövde bara sova  1 1/2 dag pga magsjukan/matförgiftn så skulle jag må lite bättre igen.. Jaja nya tag nu.

 

Det ironiska i det hela att magknipen och det onda gick över till mensvärk inatt. Så nu istället blöder jag soim en gris (ursäkta min icke privata sfär nu) och har jordens mensvärk.. Haha.. Jag tror att jag och totte genomgår en riktigt skit  period just nu på dom flesta plan. Men jag tror det gör oss starkare tillsamamans och att vi får det bra sen. Jag måste tro på det!!

 

Har ätit frukost ute för första gången, helt underbart!!


Ovido - Quiz & Flashcards