sarahsecret

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av sarahsecret - 11 mars 2010 15:35


Trots att jag var så trött igår och kände mig utmattad hade jag svårt att somna och sovit skit dåligt inatt. Även varit uppe och kissar flera gånger. Livsfarligt att gå nerför trappen här när man är groggy på medicin. Vaknade 7 imorse, gick upp och kissa, och la mig igen. Kisse ville ut så hon fick vara ute så hon var ute i ca 2 tim!!! Skönt sa hon!  Men hon har inte velat vara ute mera idag. Somnade om lite och vaknade vid kvart över 9, huudvärk och ur trött. Men gick upp och fixade ordning mat åt djuren och fixdade mig sen gick jag och jizz till fåren. Gav dom mat och gosade lite, njöt av att vara hos dom! Dock hade inte huvudet lugnat sig så vi gick hem, åt lite blodpudding till frukost och la oss igen. skönt! Vaknade lite efter 14. huvudvärken borta men ff trött. Totte ringde så vi pratade en stund,han kommer ikväll så ska vi äta ihop och se på film.  Men först ska jag följa med ingela till rival för att prata lite, gosa med Rival och få reda lite på rutiner och så när jag ska ta hand om honom :)

Ovido - Quiz & Flashcards